Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2008

Homage to a friend

Ένα αυγουστιάτικο βράδυ (πολύ ωραία αρχή ε;), κωλοβάραγα ασύστολα κάνοντας ηλίθια και ανούσια user-made tests σε ένα site το οποίο ευγνωμονώ για τις άπειρες ώρες χασομερήματος που μου έχει χαρίσει. Κάποια στιγμή, αφού είχα τελειώσει το test 'What kind of European cold beverage are you (WITH PICS!!!!)' και είχα αρχίσει να αισθάνομαι μια μικρή νύστα, σκέφτηκα να επαναλάβω μια διαδικασία που κάνω συχνά σε τέτοιου τύπου sites. Πήγα στη σελίδα των users για να κάνω browse τους έλληνες χρήστες που είχαν στο προφίλ τους τη λέξη 'atheist'.

Ομολογώ ότι είναι μια διαδικασία που μοιάζει λίγο με αυτήν που ακολουθώ όταν έχω νεύρα και κατάθλιψη όταν έχω περίοδο, δηλαδή: ανοίγω την ντουλάπα και βγάζω ένα παντελόνι που έχω εδώ και πολλάααααα χρόνια, και το δοκιμάζω για να επιβεβαιώσω ότι δεν μου κάνει για να νιώσω χειρότερα. Μέχρι εκείνη τη στιγμή το πεδίο επέμενε να εμφανίζεται κενό. Εκείνη τη νύχτα όμως μου έβγαλε έναν χρήστη! Μέσ' στην τρελή χαρά (σαν να είχα χάσει 10 κιλά) έστειλα ένα μήνυμα εκτίμησης και αναγνώρισης.

Στις εβδομάδες που ακολούθησαν, μιλήσαμε, ξαναμιλήσαμε, ανταλλάξαμε email, και τα λέγαμε σταθερά στο msn. Εκτός από εκείνη την αίσθηση που έχεις όταν καταφέρνεις να γνωρίσεις έναν φυσιολογικό άνθρωπο από το internet και να μιλήσεις (αν δεν σας έχει συμβεί, σας το εύχομαι γιατί είναι μεγάλη χαρά να νιώθεις συνδεδεμένος με αυτόν τον τρόπο) στην περίπτωσή μας προστέθηκε extra περιέργεια αφού συνειδητοποιήσαμε ότι μέναμε και στην ίδια γειτονιά.

Από τότε μέχρι τώρα, γνωριστήκαμε, βγήκαμε, παίξαμε επιτραπέζια και όλα τα άλλα που κάνεις όταν συναναστρέφεσαι πρώτη φορά έναν άνθρωπο. Χοροπηδάω από τη χαρά μου γιατί είναι πραγματικά πολύ σούπερ τύπος (τρελή ογδονταρία έκφραση;)!

Είναι έξυπνος, ευαίσθητος, λογικός, ενδιαφέρων και άλλα πολλά επίθετα όπως: περίεργος, κοινωνικά απροσάρμοστος, επίμονος και sore loser. Το ποστ αυτό είναι αφιερωμένο σ' εκείνον, λίγο για να του σπάσω τα νεύρα (σαν ακοινώνητος, εκνευρίζεται λιγάκι με κάτι τέτοια) αλλά και για να τον ευχαριστήσω για την παρέα του.

Σήμερα, μετά από τόσους μήνες, δεήθηκε να μου αποκαλύψει το blog του, και στα 14 κείμενά του είδα άλλη μια πλευρά του. Θα βρείτε το blog του εδώ:

http://fed-n-hungry.blogspot.com/

Ξεκινήστε από το πρώτο κειμενάκι. Αξίζει.

Φιλάκια Βεεμώθ. Ντόμο αριγκάτο γκοζάιμασιτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: